maanantai 2. heinäkuuta 2012

ALE-löytöjä

Kuvailin tänään mun super hyvällä kännykkäkameralla mun viime viikkoisia H&M ja eilisiä Gina Tricot ale-löytöjä. Älkää pliis naurako näitten kuvien laadulle! xD koska mulla on hyvä syy kännykkäkameran käyttöön; äiti ja isäpuoli on koko tämän viikon Makedonias, ja ne otti kamerat mukaan. Tai ainaki äitin kameran...
Mutta nyt niitä ostoksia!
Valkoinen t-paita jossa koko selkä verkkokangasta, 7.50e, GT.
Turkoosi/valkoinen bandeau, 3e, GT.
Korallin punainen (oikeesti kirkkaampi sävy, kuva vääristää) huulipuna, sävy 05 Lucky Lips, 5.95e, GT.
Kesämekko, 5e, H&M.
Kaksi isoa pyyhettä (mami osti :)) mulle ja Jerelle, 3e/kpl, H&M.

Olin lauantai/sunnuntain Vantaalla ja Helsingissä, ja mukavaa kyllä oli taas! Kuun lopus luultavasti uudestaan sinne päin :).
Meillä olis Jeren kans sitte alle kahden viikon päästä muutto yhteiseen kämppään, ja kumpikaa ei oo vielä pakannu yhtää tavaraa. Eli kiirettä pitää varmasti nää seuraavat vajaat 2 viikkoa! Plus Jerellä on 18-vuotis synttärit samana viikonloppuna ku muutetaan, ja sille pitäis keksiä multa joku hyvä lahja ja sitte vielä kerään kavereiden ja lähimmäisten kesken Jerelle tatuointilahjakorttia, eli hommaa piisaa :). Mutta nyt terassille juomaan teetä  ja syömään keksejä! nam nam :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti