sunnuntai 2. syyskuuta 2012

hiukset!

Maria värjäs mun hiukset keskiviikkona hitusen tummemmiks, eli lähemmäs mun omaa hiusten väriä. Ihana Jere maailman paras poikaystävä tilas mulle aikaseks synttärilahjaks hiusten pidennykset, jotka Maria sitten laitto mulle perjantaina! :) Hiukst tilattiin Rapunzel of Swedeniltä, jossa hiusnauha (n.1,00-1,20m) maksoi 88e, ja mikroringit siihen 11e. Eli hintaa tuli n. 100 euron paikkeilla. Ja pituus oli se 50cm :). 
Niin joo ja olin torstaina kahteenkin kertaan käymäs Seinäjoen uudessa H&M:ssä joka avattiin sinä päivänä. Seinäjoesta tuli kertaheitolla parempi paikka! Nyt vaan odotellaan niitä muita hyviä liikkeitä tännekkin päin... Sain kulutettua H&M:ään n. 155e, josta sain avajaisalennusta 30e. Hups. No mutta välillä on ihan hyvä törsätä oikeen kunnolla vaikka loppu kuu syötäiski vaan näkkileipää (paitsi tietenki meidän tupareilla ja synttäreillä!), eikö niin? 
Ostoksista en ottanu sen kummemmin kuvia, mutta niitä nyt tulee asukuvissa sitten vastaan :).
Nyt niistä hiuksista ja asusta kuvaa!
Kengät Bullhead, kirppikseltä.
Tekonahkahousut, toppi, laukku (uusi! 19.90e) ja neule (uusi! 19.90e) H&M.
Korvikset itsetehdyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti