lauantai 25. elokuuta 2012

kuukauden sisäiset ostokset

Ihan ekana suuret pahoittelut siitä että en oo noin kuukauteen tänne ehtiny kirjoitella oikeastaan mitään. Mun aika ei vaan yksinkertaisesti oo riittäny ihan joka asiaan, ja sitten kun olis ollu aikaa, niin kirjoittelu on tyssännyt siihen että mulla ei oo ollu minkäälaisia kuvia tänne lisättäväks. Sanon jo nyt että mun bloggaustahti tulee harvenemaan joksikin aikaa, mutta lupaan että ens kuus on tulos ainakin kahdesta asiasta postaukset; mun synttäripäivänä otan kolmannen tatuointini ja siitä seuraavana päivänä meillä juhlitaan mun synttäreitä ja meidän tupareita! Yritän tottakai kirjoitella muistakin asioista tänne aina kun vaan ehdin, mutta ilman kuvia (mulla ei oo tällä hetkellä käytös ku kännykkäkamera) postaukset tuntuu vaan niin tyhjiltä :D.

Mutta nyt lörpöttelyt sikseen ja esittelemään mun kuukauden sisällä ostamia vaatteita, kenkiä ja asusteita!
 Neonkeltainen mekko 3e, Gina Tricot.
Kelta-musta kirjekuorilaukku 5e, H&M.
 Niitti-saapikkaat 6e, Lakeuden Shoppis (kirppari).
Valkoinen läpikuultava kauluspaita 3e, Lakeuden Shoppis.
H&M:n musta-harmaa käärmekuvioinen mekko 3,50e, Lakeuden Shoppis.
 Pull&Bearin shortsihaalari 5e, Facebook kirppis.
Virkattu pitsitoppi 3e, Facebook kirppis.
 GT:n pinkki iso neule 3e, Facebook kirppis.
Rannerengas 1e, Lakeuden Shoppis. 
 
Bullheadin nahkaiset maiharit 2e, Lakeuden Shoppis.

2 kommenttia:

  1. voi saakeli nuo niittisaappaat on justiin sellaaset mitä oon itte kattellu ja sä oot löytäny ne LAKEUDEN SOPPIKSELTA?! voi helevetti, pitääs vissiin kierrellä vähä useimmin noita kirppareita mutta tuntuu vaan ettei ikinä löydä itte mitää noilta sjoen kirppiksiltä :D :(

    VastaaPoista
  2. hhehah :DD joo kyllähän niistä vaan löytyyki aarteita aina välillä! no mä ny en ihan hirveesti käy oikeen missää muus kirppikses ku lakeuden shoppikses, mutta sieltä tarttuu kyllä ihan aina jotain mukaan :D

    VastaaPoista