lauantai 21. huhtikuuta 2012

kirpparikierros with Monica

Oon nyt arponut arvonnan voittajat, ja laittanu teille voittajille sähköpostia! :)
Oltiin tänään Monican kans vähä Lakeuden shoppista kiertelemäs, ja mä löysin (tai siis Monica löysi mulle) maailman söpöimmät läskipohja kenkulit! Oon niiiin onnellinen =). Mukaan tarttu myös kymmenen tekoripsi parin paketti, johon pitäis vaan enää ostaa liima ku mun edellinen liima loppu vähä aikaa sitte :s. Monica löysi itelleen söpön karvaliivin vaan 2 eurolla, mustat korkeevyötäröiset farkut josta tehtiin sitte shortsit, söpön hologrammi sormuksen ja kynsilakan. Eli ei siis mikää turha reissu kummallekkaa!
Nyt vähä päivän asua ja sitte muutama kuva meidän löydöksistä :).
Kengät, sukkahousut ja musta body H&M,
Shortsit vanhat ja itsetuunatut,
Jokeri hapsupaita vanha ja itsetuunattu,
Ristikorvikset itsetehdyt.
Siinä ne on! maailman suloisimmat läskipohja kenkuliiit! Ja hintaa oli vaan se 2e =).
Ja kuten kuvasta näkyy, 10 paria irtoripsiä maksoi sen 5e :).
Monica tyytyväisenä uusien vaatteitten omistajana! Tässä Monica esittelee uusia shortsejaan, karvaliiviä ja sormusta!
Hyvät viikonloput kaikille! :)
Ps. Arvonnan voittajille Sinille, Anonyymille (anu1993..) ja millamallalle lähettelen heti ens viikosta niitä koruja tulemaan :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti