tiistai 3. huhtikuuta 2012

hiusjuttuja

Postailen nyt lukijan toiveena hiustuotteista joita käytän. Mähän oon tunnetusti kaikkien mömmöjen suurkuluttaja, ja tällä hetkellä voin sanoa että käytän aika vähän hiustuotteita. Paria eri shampoota ja hoitoainetta ja paria hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Plus tietty JOS laitan hiukset jotenki (mitä nykyään teen aika harvoin ku oon laiska) niin käytän tietty lämpösuojaa (paaaaljon!), suoristus/kiharrus aineita, lakkaa.... Mutta nyt esittelen siis nää perusjutut mitä tällä hetkellä käytän. Ja pari uutta juttua mikkä ostin tänään! :)

1.Keunen hopeashampoo. Tosi riittoisa pullo, ja siihen nähden aika halpa (n.12e). Pesen tällä yleensä pari kertaa viikos hiusten pesun jälkeen (eli eka peses normishampoolla) tai sitte joskus vaan sekotan tätä normishampoohon tai hoitoaineeseen.
2.Cutrinin Repairism shampoo ja hoitoaine kuiville ja hauraille hiuksille. Nääki on tosi riittoisia (hoitoaine ollu joulusta asti, ja just pari viikkoa sitte ostin uuden shampoon) ja maksaa n. 5-10e.
3. Cutrinin MyCode hoito- ja kiiltoseerumi. Ostin tän joku aikaa sitte kirpparilta muutamalla eurolla, ja tää on ollu kyllä aivan yli hyvää! Ei tahmaa, ja saa hiukset näyttämään kiiltäviltä.
4. Avonin Advance Techniques hiuksiin jätettävä hoito, joka tekee pörröisistä hiuksista pehmeät ja siloiset. Tääki on ollu aiva huippuostos, koska ilman tätä en kyllä saisi edes harjattua mun päätä suihkun jälkeen. Tää tais maksaa joku n.4-6e.

Ja nyt tän päivän ostokset!
KCprofessionalin hopea hiusnaamio, 3.90e.
Naturiginin tuhkanvaalea hiusväri, joka ei sisällä ammoniakkia eikä parabeeneja, 12.95e.
Tää Naturginin tuhkanvaalea hiusväri on ollu kyllä mun mielestä parasta mitä kaupasta saa. Mulla on tullu väristä aina ihan saman sävynen ku tossa paketissa, vaikka mulla olis ollu vähä tummempi tukka. Maria ihanuus lupautui mun parturiks torstaina (jjjjeeee!!) ja värjätään sitte tällä pituudet. Tyveä en värjää (tyvikasvua sellanen 5-8cm) koska tää vaalentaa vähä hiuksia, enkä halua muuttaa värjäämättömien hiusten väriä. Sitte luultavasti vähä vielä napsitaan huonoja latvoja pois, ja jos kerkee (ja jos uskallan) niin saaattaa olla että mulle tulee jonkin sortin otsatukka... mutta siitä enemmän vielä sitte ku on sen aika! :D

Nyt koulujuttujen pariin hetkeks, ja sitte jos saa järkättyä niin kahvittelemaan (en juo kahvia hyi) Lipsun ja Monican kans koska Lipsulla on huomenna synttärit!
Okei, NYT Monica tappaa mut....
Ja Liisa on paras kuvaaja! Prace the Lissu!


7 kommenttia:

  1. Kiva blogi! Ja sun asut on tosi ihania :)

    VastaaPoista
  2. hei, mistä oot ostanu ton hiusnaamion? :)

    VastaaPoista
  3. ostin sen seinäjoen Hair Housesta :) mutta kyllä mä oon nähny niitä monis muiski parturiliikkeis :)

    VastaaPoista
  4. niin täydellinen hiusväri! mistä ostettu??(8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja sitä vielä että näyttikö se ihan tuollasielta kuin kuvassa? nuo vaalet raidatkin :o

      Poista
    2. joo kyllä se aikalailla saman sävyinen tulee tolla :) ja mulle ainaki tuli sellanen vivahteikas, ei ihan noin selviä raitoja ku tuos kuvas, mutta kuitenki eri sävyjä :)

      Poista