maanantai 30. huhtikuuta 2012

vappuja kaikille!

Oltiin tänään Jeren kans vähä kaupoilla, ja mulle tarttu mukaan vaan yhdet housut. Mutta ei haittaa, tykkään niistä nimittäin tosi paljo! Kerranki löyty sopivan kokoset pienelle, mutta sitäkin lyhyempijalkaiselle kanantaluttajalle jolla on aika muhkea bylly XD. Jere taas puolestaan löysi housut, takin ja kahdet kengät.
Oon yrittäny metsästää vappuvärejä nyt cittarista, kahdesta k-kaupasta, s-marketista, halpa-hallista ja tiimarista, eikä missää oo ollu!! olisin halunnu pinkin tai turkoosin =(( Onko ne kielletty lais vai miks niitä ei muka enää löydy mistää? ainoat värit jotka oon löytäny on joko joulun punaisia, joulun vihreitä tai mustia tai sitte sellasia glitter juttuja. Mikä tätä maailmaa vaivaa?!
Okei ehkä jätän nyt tähän ton vappuväri asian ja siirryn eilisen päivän asukuviin...
Kengät, vyö ja shortsit kirpparilta,
Sukkahousut, body ja aurinkolasit H&M,
Tekstitoppi Monki,
Ristikorvikset itse askartellut.
Virkattu liivi mumman vanha, oon ottanu siitä vaan hihat pois.
Sieltä se kesä tulee!
Onlyn vaaleenpunaset farkut (oli vissiin tarkotus olla caprit, mutta mulle ne on just sopivan pituset! hehheh..) 27e :).

Ps. OON EHKÄ MAAILMAN ONNELLISIN!!!
Mun kauankaivatut ja halutut Litat saa luotani uuden kodin kesäkuussa, kun sukulaiseni amerikasta saapuvat suomenmaille ja kiikuttavat ne minulle! EN_MALTA_ODOTTAA.

Pps. Hyvät vaput kaikille! Tänään juhlitaan ja huomenna sitte vapputorille ostamaan vähä metrilakua :). Pitäkää hauskaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti