perjantai 4. toukokuuta 2012

lapsuusajan musan fiilistelyä!

Kuulin tänään yhden lapsuus-ajan biisin, ja rupesin tos äsken kuuntelemaan ja listailemaan kaikkia  n. -97-07 ajan biisejä joita on tullu kuunneltua siihen aikaan. Miksei nykyään enää tehdä samanlaista musiikkia ku tohon aikaan? aivan parasta! :D ... tai sitte aika vaan kuultaa muistot...
Avril Lavigne, 'N Sync, The Calling, Black Eyed Peas, Fregie, Backstreet Boys, Britney Spears, Blue, Christina Aguilera, Celine Dion, Jennifer Lopez, Evanescence..... ja sitte myöhemmin vielä Disturbed, Linkin Park, Avenged Sevenfold ja S.O.A.D! Eikä saa unohtaa suomalaisia lemppareita eli Anssi Kela, Tik Tak, J Karjalainen, Eppu Normaali, Gimmel, Pikku G.......

Okei ehkä mä jatkan tästä muissa merkeissä.
Käväsin tänään hypärillä seinäjoen H&M:ssä allekirjoituttamas kesän työharjoittelupaikan laput (eli pääsin siis H&M:lle kesäks työharjotteluun jeijj!), käytiin Jeren kans kiinalaises syömäs ja ehdin jopa takerruttaa H&M:stä jotain mukaani, hups.
Koulun jälkeen tulin kotiin kattomaan Jereä ja ku se lähti töihin, niin me tytöt (minä ja Liisa!) lähettiin solkkuun! Oon käyny nyt parin viikon sisällä kolme kertaa solariumis että ruskettuisin sitte kesällä paremmin. Eehkä vielä pari kertaa vois käydä niin sit oon happy :).
Loppuilta onki menny siivoilemises ja marajamises ku väsyttääää ja nyt koneella oleilemises ja jakasta odotelles (Jere pääsee vasta 11 jälkeen töistä :< ).
MUTTA nyt mun tän päivän ostoksista vähä kuvaa ja sitte VIHDOINKIN laiskottelemaan!

 Kimalle kynsilakka 1,95€ H&M.
 Neon pinkki toppi 3,95€ H&M Lastenosasto.
 Kullanvärinen kaulakoru 7,95€ H&M.

Loppuun vielä mun kaikkien aikojen lemppari biisi!


2 kommenttia:

  1. missä käyt solariumis? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käyn sielä Seinäjoen Squash hallilla, joka on siinä pesäpallostadionin vieres :)

      Poista