maanantai 21. toukokuuta 2012

kuulumisia

Voi kauheeta yli viikko jo hurahtanu viimesestä postauksesta! En oo kerenny/jaksanu postailla nyt hetkeen taas, suurimmaks osaks siks ku ei oo tullu kuvailtua asukuvia eikä mitää muutakaa. Mutta elossa ollaan, (jälleen) just ja just. Keskiviikkona oli Seinäkuun Yö, ja tulin just sillon kipeeks (oon kyllä edelleenki kipee). No oltiin kuitenki Liisan kans sielä kiertelemäs ja seuraavan kerran poistuinki talosta vasta lauantaina Hanna-Marin synttäreillä käymäs.
Nukuin viime yönä melkeen 10 tunnin yöunet, lauantai/sunnuntai yön parin tunnin yöunien takia. Voin luvata etten enää ikinä kato yhtäkää Paranormal Activityä!!
Ens viikko on viimenen viikko koulua (apua aika on menny nopeesti!), ja mulla on sillon vaan yks kertaustunti ja yks koe, eli aikas leppoisa viikko tulossa =). Perjantaina tosiaan alkaa se koeviikko, ja mulla on sillon perjantaina vaan se yks koe ja pääsen kotia :).
Sitte 4.6 mulla alkaaki 7 viikon työharjottelu sielä Seinäjoen H&M:ssä, ja mua jännittää jo nyt :D Mutta siitä sitte ajallaan lisää.
Yritin lisätä pari kuvaa 2010 ja 2011 vuoden toukokuulta, mutta ei nyt onnistunu jostain syystä :D ehkä sitte joskus toiste. Mutta nyt odottelemaan Liisaa meille! Heippsan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti