torstai 12. huhtikuuta 2012

lanssiviikko!

Mulla tosiaan alko se lanssiviikko toissapäivänä ja loppuu jo huomenna koska meillä on maanantai vapaa pidempien päivien takia. Mulla ainaki on ollu tosi mukavaa tolla kurssilla, oon oppinu paljo uusia asioita ja aika moni mysteeriki on auennut.
Ekana päivänä meidät jaettiin pareittain, ja mun pari pesi, föönäsi ja laittoi mun hiukset. Tokana päivänä tein samat jutut mun parille, jonka jälkeen harjoteltiin mallinukkejen päille pari kampausta. Tänään oli vähä teoriaa kulmakarvoista (kelle sopii minkä muotoset, kuinka kannatta nyppiä/värjätä, mistä niitten pitäis alkaa ja mihin loppua yms..) ja sen jälkeen värjättiin ja nypittiin kulmat pareittain. Oon tosi tyytyväinen mun kulmiin, koska niitä ei tarvi taas hetkeen laittaa niin hirveesti. Väristä tuli tosi hyvä ja muotoa muutettiin just sopivan vähän. Kulmien kohennuksen jälkeen yks tyttö laitto mun hiukset ja sen jälkeen harjoteltiin vielä mallinuken päälle muutamia erilaisia lettejä.
Huomenna olis tosiaan viimenen päivä tuola parturipuolella, ja huominen kulutetaan haude hoitojen tekemiseen. Jeee! oon niin tyytyväinen että tän viikon hiusten rääkkäämisen jälkeen saa ne taas jotenkuten hyvään kuntoon =).
Mutta oon mielestäni oppinu aika paljo 3 päivän sisällä; Oikeat pesu- ja föönaus tavat, keesin pitkiin hiuksiin, hiusten oikeaoppisen rullauksen, banaani nutturan, erilaisia lettejä ja lettirakennelmia, oikeaoppisen kulmien nyppimisen ja värjäyksen. Ja sitte vielä huomenna se haude hoito! :)

Nyt asiasta taas saappaaseen; käväsin tänään Liisan kans kaupungilla ja ostin korvakoru tarpeita. Nopeesti ja helposti valmistui mun toiset risti-korvakorut joiden yhteishinnaksi tuli 2e. (koukut mulla oli jo valmiiks).


Mun blogi täyttää viikon päästä jo vuoden! Oon aika tyytyväinen että oon kohta jo vuoden pärskytellyt täälä blogien ihmeellisessä maailmassa, koska välillä on ollut sellasia hetkiä etten oo tienny onko järkeä jatkaa. Nyt mulla on kuitenki yhteensä jo yli 60 ihanaa lukijaa ja toivottavasti jatkossa vielä enemmänkin :). Oon ajatellu jonkinlaista 1-vuotis arvontaa, kunhan vaan keksin mitä hankkisin tai tekisin mun pienellä budjetilla arvottavaksi. Ehdotuksia otetaan vastaan! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti