torstai 23. kesäkuuta 2011

P-P.P

Pari kuvaa viime viikonlopulta:

Ihana uus maksimekko H&M:ltä!
Vyö H&M

Provinssi perjantai!
Maria teki mulle ja mä tein sille perjantaina tommosen kivan letin josta menee hiukset hienosti läpi :) 


Uudet shortsit, uus toppi, pitkä neule, sulkakaulakoru, aurinkolasit ja pitkät palmikkosukat H&M
Farkkutennarit Seppälä
Vyö kummitädin vanha

Provinssi lauantai! Kuvassa se kuuluisa Maria joka taikoo mun hiuksista aina ihanat ü. Toi Provinssi lauantai meni kyllä aika nopeesti ohi, ei jaksettu poikaystävän kans olla sielä ku pari tuntia ja lähettiin sitte kotia kattomaan leffa ja nukkumaan. Seuraavana päivänä meillä oliki sitte luvas Pover Park!



 Housut itsetehdyt, musta paita, takki ja sulkakaulakoru H&M, laukku Jim&Jill, oranssi pitsipaita äitin vanha, farkkutennarit Seppälä.
Voi Jere raukka, ei tykkää vissiin kuvauksesta!


Törmäilyautot oli ihan parhaita! Oli kiva ku kaikki pikkupojat seuras mua ja mä Jereä 8)

Kaikenkaikkiaan ihan mahtava viikonlopputakana, ja toivottavasti yhtä mukava tulos! Hyvää juhannusta kaikille! ü Nyt nokka kohti Kuortanetta oman kullan kainaloon sunnuntaihin asti->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti