maanantai 14. marraskuuta 2011

valinnan vaikeuksia!

Meillä alko nyt koulus jakku/takki jakso, ja tehdään pienelle lapselle jakkutakki ja sitte itelle joko jakku tai takki. Nyt on vaan taas sama ongelma mikä mulla on meilkeinpä joka jakson alus; en osaa päättää mitä teen! Haluaisin tehdä jakun JA takin, mutta aika ei kyllä tuu riittämään kumpaanki. Joka toinen päivä kallistun jakun puolelle, ja sitte taas takin puolelle. Jakku olis siinä mieles hyvä, että ku se tehdään täysin omilla mitoilla niin se olis sitte paljon parempi ku kaupoissa myytävät mittataulukko-vaatteet. Mutta toisaalta taas jos tekis talvi/kevät takin, säästäis paljon rahaa ku ne sattuu olemaan niin perhanan kalliita tälläsen köyhän opiskelijan budjetille! Aaarrggh tätä valinnan vaikeuttaa!
Ja loppujen lopuks käy niinku aina; valitsen jommankumman ja työn valmistuttua rupee kaduttamaan miksen tehny just sitä toista. No, ehkä mun on ny vaan pakko päättää ja tehdä se toinen sitte ku on aikaa (eli ei luultavasti koskaan :D).

Täs muutamia inspiraatiokuvia joista en kyllä ikinä osaa päättää mistä ottaa mallia, ja loppujen lopuks siinä työs on kaikista noista jotain ja se on kauhee sekametelisoppa :




























Ja vielä lopuksi biisi johon oon ihan rakastunu ja joka on soinu mun pääs koko päivän!:
Täs on niiin ihana musiikkivideo!
Se olis sitte viikonloppuna katsomaan Twilightin viimesen osan alku Jeren ja sen kahden isoveljen Jyrin ja Harrin kans :).

2 kommenttia:

  1. tee takki ! :) säästää paaaaljon rahaa :D toi neljästoista ja eka oikeanpuolimmaine on ihania !

    VastaaPoista
  2. joo niin mä teenkin =) alotettiin tänään kuosittelemaan kaavoja, ja siitä mun omasta tulee vähä ton tyyppinen mikä on kahdentenatoista :) yritän muistaa laittaa kuvaa siitä mallipiirroksesta heti ku kerkeen!

    VastaaPoista