maanantai 30. tammikuuta 2012

my day

Tänään on ollu ihmeellisen kiva päivä. Ensinnäkin, mun työt alkoi vasta kahdeltatoista. 'Käytiin' Lindan kans liikkeen puolella ja tuli taas hipelöityä niitä ylellisyys tuotteita mihin mulla ei vielä kymmeneen vuoteen oo varaa.. Sitte käytiin asioilla ja sain toimia hetken roudarina =). Työpaikalle saavuttua kulutettiin aikaa höpötellen ja ihaillen kankaita. Sitte siivottiin koko työmaa ja Linda lahjoitti mulle tarpeettomia kankaita! Ihanaaa!
Kotiin saavuttua siivoiltiin ym. ja sitte mun pikkusisko toi mulle sen; Studio Elitellä kuvatut kuvat paketissa! Loppuilta onkin mennyt kuvia läpi katsellessa. Lisäilen niitä sitte joku toinen päivä tänne blogin puolellekkin.
Huomenna me pidetään meillä ne kauan odotetut Avonin kutsut, johon ei nähtävästi olekkaan tulossa lähes ketää, joten en tiiä voiko niitä kutsuiksi kutsua :D Noo, saa nähdä jos vaikka jotkut muuttaiski mielen tai jotain. Aina saa toivoa! :D
No mutta siinäpä oliki mun tän päivän asia (ainaki kaikki mikä mun pääs tällä hetkellä pyörii).

Kengät, sukat, legginssit, laukku, jakku, käsikoru ja sulkakorvikset H&M,
Kauluspaita Kappahl lastenosasto,
Hapsupaita itse tuunattu.

Äipän tekemiä amerikkalaisia pannukakkuja, mummms!
Lindan lahjoittamia kankaan jäämiä, wihii! Täs on vaan yks ongelma; mihin mä tungen nää kaikki?

Nyt tappamaan aikaa kunnes Jere saapuu  harkoista =) Heipppaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti