tiistai 5. kesäkuuta 2012

kosmetiikka shoppailua

Kävin tänään hakemassa tarpeeseen tulleet kosmetiikkatuotteet, jotka kaikki oli juuri sopivasti loppunu samaan aikaan (ei hyvä mun rahoille). Hair Storesta hain mun ja pikkusiskon vakkari shampoota ja hoitoainetta; Cutrinin Repairismia. Repairismin 300ml hoitoaine ja shampoo maksaa erikseen n. 10e, ja nyt oli sopivasti tarjous jossa sain 500ml hoitoaineen JA shampoon yhteishintaan 14.90e!

Lähettiin vielä illemmalla Liisan kans Coffee Houseen (jossa join 'kahvia' eli dumle mochaa, vaikka en juo IKINÄ kahvia), ja sieltä vielä pikasesti Anttilas käymäs ennen ku se meni kiinni. No Anttilasta mulle tarttu mukaan Doven aiiivan ihana päivettävä rasva (oon huomannu että Doven tuotteet on kyllä ihan parhaita mulle, ja niistä onki tullu mun vakkareita; dödö, suihkusaippua ja nyt rasva..) hintaan 5.90e. Meikki puolelta otin vielä mukaan halvan (mutta ihan hyvän) Rimmelin puuterin hintaan 6.90e, koska näin kesäisin ei tuu niin hirveesti käytettyä puuteria ku iho on paremmas kunnos. Ja vielä Lumenen Natural Coden vaalean meikkivoiteen (8e) jota seikoitan vähän liian tummaan meikkivoiteeseen että saa oikean sävyn.
Unohdin ottaa shampoosta ja hoitoaineesta kuvan... heh heh.

Alotin muuten eilen sen mun työharjottelun Seinäjoen H&M:s, ja on kyllä ollu ihan mukavaa :) Voisin ihan hyvin kuvitella itteni vaatekauppaan töihin, ei mitää ongelmaa! Toivotaan että mulla käy hyvä säkä sitte ku täytän vaan eka 18 :). Ainut vaan että mun pitää kyllä eka tottua tähän jokapäiväiseen monen monen monen tunnin seisomiseen :s mun jalat on jo kahden päivän jälkeen ihan muussia! Mutta ei täs kyllä voi syyttää ku itteään, mitäs oon niin laiska enkä liiku ikinä xD.

Mutta nyt lukemaan 'autokoulua' varten. Mun isäpuoli ajattaa mut opetusluvalla, ja jonku pitää pitää mulle vaan kolme tuntia opetusta ennenkö tartun auton rattiin, jaiks! Nyt siis alotan sen ekan tunnin niistä kolmesta. Apua tuntuu niin oudolta että oon kohta ratin takana, vastahan mä muutin Seinäjoelle (4 vuotta sitte) ja pääsin ylä-asteelta (2 vuotta sitte). Niin se aika vaan menee... okei nyt mä alan kuullostamaan ihan keski-ikäiseltä.
Niin joo ja Jere irtisanoi tänään vuokrasopimuksensa, ja se on vielä ens kuun voimas. Eli se olis sitte ens kuus tai elokuus muutto yhteiseen kämppään! Kunhan vaan löydetään se täydellinen kämppä meille :). Tänä kesänä tapahtuu niin paljo kaikkea!
NYT lukemaan! Heippa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti