keskiviikko 8. helmikuuta 2012

dislike

Oon ollu tänään pois töistä koska oon kipee. Kurkku kipee, kurkku ja pää täynnä räkää, kuume, pääkipu ja normi flunssa ei oo se mun lemppari juttu. Oon täs jo muutaman viikon ajan ihmetelly että miksen oo ollu pitkään aikaan kipee, ku normaalisti kaikki maailman epidemiat sunmuut iskee muhun aina ekana. No, mun lähipiiristä ja tutuista melkeen poikkeuksetta kaikki on jo ollu kipeenä, jopa ne jotka ei ikinä sairastu (esim. Jere). Mutta nyt ku kaikki on jo sairastanu niin eiköhän se nyt sitte oo iskeny muhunki! Ihmettelen vaan ku kesti näin kauan...
Mulla on nyt muutaman päivän ajan ollu flunssaa, ei sen kummempaa. Eilenkää ei ollu muutaku kauhee väsy ja karkinhimo, mutta aamulla herätessäni oli ihan hirvee olo.
No, mutta eiköhän tää tästä! Toivottavasti pääsisin jo huomenna takas töihin! En millää jaksaisi olla tekemättä mitää!

Mutta nyt pari eilisen asukuvaa:
Kengät, nahkahousut (uudet!!) ja jakku H&M,
Kauluspaita Kappahl,
Hapsukorvikset Seppälä.

Joo olis ehkä pitäny eilen jo tajuta että oon kipeenä, olin vissiin pikkusen normaalia kalpeempi!
Mutta nyt juomaan kaakaota ja miettimään että pitäiskö mennä jo huomenna töihin. Heippa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti