sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Eilisen postaus!

Nyt tulee pika-postaus, koska mun pitää lähteä pakkaamaan! Ollaan Ellin (serkku) kans lähdös Helsinkiin parin tunnin päästä ja mä en oo edes pukenu, pakkannu, syöny, laittanu hiuksia....
Huomenna käydään piipahtamas Kluuvissa Indiedays Fashion Weekendissä, ja mä en jaksa millää odottaa!! Varokaa vaan kaikki jotka sinne on tulossa, aion nimittäin rohmuta sitä tavaraa sieltä ihan kunnolla!
Maanantaina käyn vielä kerran Studio Elitellä jossain haastattelus ja sitte lähetään ettimään kankaita pikkusiskon rippipukuun :) Ihanaa kerranki päästä kunnon kangaskauppaan! Nää seinäjoen kangasvalikoimat kun sattuu nyt olemaan mitä on...
Ja sitte tiistaina taas vissiin takas kotia :). Olipas suppeasti selitetty muutama päivä, mutta niistä sitte paremmalla ajalla lisää! :D

Sukat, sukkahousut, t-paita ja jakku H&M,
Vyö ja shortsit vanhat,
Korvikset Glitter.

Joo eli mun kone tilttas just sopivasti ja katkas netin sillon ku olin julkasemas tätä postausta! -.-' 
Ollaan nyt täälä Ellin työnä ja pian lähetään kahville :). Eilen (ja äsken) laitoin Ellille pidennyksiä ja tänään on oltu myös kaupoilla ja sielä blogi kirppiksellä mistä kerroinki tuola yläpuolella :D. Kirppiksen saldo; kolme paitaa ja yhdet kengät = 10,50e eli ei paha! Voin kertoa että hyi hitto sitä ihmisten määrää ja tunkemista ja tönimistä ja hyökkimistä.... hyi.
Plus GT:stä tarttui mukaan body ketju ja H&M:stä hihaton kauluspaita =). Niistä sitte kuvia myöhemmin! 
Nyt moido ja syömään (tietty...) ! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti