tiistai 6. joulukuuta 2011

waiting for christmas

Olin siis lauantaista maanantaihin Helsingissä, ja loppujen lopuks reissu oli ihan mukava.
Reissu alkoi huonosti, kun vasta junassa lippua näytettyäni huomattiin että mun opiskelijakortti oli vanhentunu. No, siitä sitte jouduin ostamaan uuden lipun (joka oli ihan järkyttävän hintanen, yli 52 euroa!!) ja säätämään edellisen lipun peruutuksien kans. Edellisestä lipusta saatiin takas vaan vajaat 15 euroa, mutta rahaahan sekin. No siitä tuli sitte ongelma että millä rahalla saan ostettua paluu lipun josta joutuisin maksamaan taas sen yli 50e. Onneks issee oli niin ihana että se lupas vähistä rahoistansa maksamaan sen! Siinä uuden lipun ostamises meni sitte Jeren joululahja rahat, jotka äiti oli lainannu mulle. No mutta onneks sitte loppujen lopuks löysin hyvän ja mun budjetille sopivan lahjan Jerelle ja kaikki meni ihan ok!

Sunnuntaina olin Studio Elitellä ilmaisissa testikuvauksissa ja haastattelussa, jotka meni molemmat ihan hyvin. Kuvat oli yksinkertaisia mustavalkokuvia, ja ne onnistu kuvaajan ja itteni mielestä tosi hyvin. Eliteltä pyydettiin mua uusiin kuvauksiin, että saisin mallikansion, koska niitten mielestä mun kasvot sopis hyvin mainoskuviin yms. Torstaihin mennes pitäis ilmottaa sinne että oonko tulos, ja haluaisin kyllä mennä, mutta raha on se suurin ongelma! Kuvaukset on mulle ihan liian kalliit, enkä usko että saisin kerättyä mistää tarpeeks rahaa ajois. No, saa nähdä!

Tulin siis eilen illalla kotia, ja loppu illan katottiin Jeren kans leffaa ja mässäiltiin ja pötköteltiin. Hyi sitä karkin määrää minkä mäki oon ehtiny hotkaista tän muutaman päivän sisällä!
Aamu alkoi samaan tahtiin ku eilinenki, heti aamulla herättyäni söin aamupalaks karkkia (heh heh..) ja rupesin kattomaan leffaa. Melkein koko päivä ehti kulua laiskotellen, kunnes neljän mais lähettiin Jeren kummitädin työ, ja kattomaan Jerelle omaa kämppää.
Tulin hetki sitte kotia, ja nyt katton mun sairaan sotkuista huonetta ja mietin että kuinka tää on ehtiny päästä näin hirveeseen sotkuun...

Äiti oli viikonlopun aikana ehtiny loihtia meidän kodista hitusen jouluisemman:
 Jere aamulla (..päivällä) iloisena leffaa katsoes :)
Jere osti mulle jo nyt maailman ihanimman joululahjan: kiilakorko nilkkuit! Syynä tähän aikaisin ostamiseen oli että tarvitsin niihin testikuvauksiin korolliset kengät, joten se osti mulle ne joululahjaks jo nyt :)
 Tasavertaisuuden nimissä annoin myös Jerelle sen joululahjan nyt jo.
Vielä ennen ku lähettiin kattomaan Jeren kummitätiä, ehti Jere vielä napsia pikasesti kuvia tän päivän asusta :
Kengät Sirkan Kenkä,
Farkut, kauluspaita ja käsirengas H&M
Turkisliivi itsetehty
Sormus äitin vanha
Laukku kirppis

Kotiin tultua söin taaas prinsessakakkua vaikka oon koko päivän mässäilly karkkia, kakkua, suklaata yms!

Ja sitte pieniä ostoksia (mitä en olisi saanu tehdä tällä budjetilla...) ja pari juttua jotka tarttui mukaan Hesasta :):
Sain ihanan säväyttävän ja namin hajuisen huulirasvan serkulta!
Ja niinku ensimmäisestä kuvasta varmaan huomaa, nää neljä ihanan väristä kynsilakkaa maksoi vaan 3e!
Sain kummitädiltä ylläolevan iki-ihanan Marilyn riipuksen.
Ja aina niin ihanasta H&M:stä löysin  käsirenkaan mitä oon ennemminkin halajanut, vain yhdellä eurolla.

Ps. Hyvää itsenäisyyspäivää Suomi!

Mutta nyt siivoamaan tätä kuvainnollisesti ja erittäin osuvasti ilmaistuna pommin räjäyttämää huonetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti