lauantai 17. maaliskuuta 2012

kipeenä, taas.

Joo, elossa ollaan (kutakuinkin). Hiljaiselooni on jälleen hyvä syy; oon ollu nyt tiistaista asti kipeenä. Lähdin tiistaina kesken koulupäivän ja kuvittelin että huono olo lähtee iltaan mennes pois ja pääsen heti seuraavana päivänä kouluun. Toisin kävi. Keskiviikko aamuna kuumetta ja huono olo ja illalla rupes sitte joka paikkaa särkemään. Voin kertoa että se lihaskuume ei oo mikää mun parasystävä, luulin nimittäin
ke-to yöllä kuolevani siihen kipuun. No nyt on sitte yskitty keuhkot pihalle, voivoteltu kipua päästä varpaisiin ja hourailtu kuumees se muutama päivä, mulle alkaa riittää. Tänään on onneks ollu sen verran parempi olo että oon jaksanu jopa tänne blogin puolelle raahautua.
Meinasin että pyhitän tämän ja huomisen päivän koulu jutuille, mutta päätin äsken että yritän vielä levätä tän päivän. Kyllähän ne ehtii huomennaki ( nahkatakin mallikuva, kustannuslaskelma ja neliöjalat, juhlapuvun mallikuva, alustava työsuunnitelma ja poikkileikkauskuvat, fy/ke paketin aloittaminen....).
No mutta nyt sitte tiistaiaamun asukuvaa ja sitte sairaspäivien kuvailua. En millää jaksanu leikata tai muokata näitä kuvia, joten saa nyt luvan kelvata tälläsinä :s :D.

Housut Kappahl,
Sukkahousut, jakku ja laukku H&M,
Paita kirpparilta,
Korvikset Glitter,
Kello Addiction by Jet Set, lahja kummitädiltä.
 Piparminttuteetä lämpimällä terassilla teevarkaan kanssa.
 Pulla on maailman ihanin kisu ü Onneks se piti musta huolta ku olin kipeimmilläni!
 Laurahöpön antama kiroileva siili-kuppi (kuvaa kuulemma mua...) ü
 Katse kaukaisuuteen.. ?
ja Pullan tunnettu poseeraus :).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti