perjantai 9. maaliskuuta 2012

nothing to do

Mulla on tylsää. Kerranki mulla olis sellanen olo että tekis mieli lähteä johonki tai tehdä jotain, mutta ei. Kaikki on jossain ja pihalla on kylmä ja oon niin laiska etten pääse pyörän selkään (huom! oon pyöräilly viimeks varmaan vuosi sitte niin jäisin luultavasti heti ekan auton alle ku en osaa enää käyttää semmosia vekottimia). Nyt siis vaan nörään tietokoneella yhteentoista asti ku Jere tulee töistä, ja sitte oon jo niin väsyny etten jaksa lähteä mihinkää. Eli todella tapahtumatäytteinen perjantai ollut/on :).
Nyt vaan tän päivän asukuvaa ja sitte keksimään jotain tekemistä!

Kengät Nahkapaikka,
Sukkahousut, body ja toppi (lipun kuva itse painettu)  H&M,
Shortsit äitin vanhat, itse tuunatut,
Kauluspaita Kappahl lastenosasto,
Korvikset Glitter.


4 kommenttia:

  1. ihanat noi pöksyt ! kivoja noi niitit:)

    VastaaPoista
  2. kiitti! =) joo ne on vanhasta niittivyöstä :D

    VastaaPoista
  3. Hei kuule, osaatko sanoa mistä Seinäjoelta löytyy parhaat vaatteidentuunaus jutut? :D Esim jotain niittejä, maaleja yms. :)

    VastaaPoista
  4. öö no ainaki se pikee puoti sitte siinä melki vastapäätä on se näpsäkkä niin niis on niitä maaleja ja niitejä sun muita :) sitte on tietty tiimari ja se uus askarteluliike siinä anttilan rakennukses ja sitte siinä lähellä on se pohjanmaan ompelukone jossa on sitte kaikkia paljettijuttuja ja vetskareita ja solkia sunmuita :) että kyllähän noita on ihan kiitettävästi :)

    VastaaPoista