sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

kirppariostoksia part 2

Käytiin taas tänään Lakeuden Shoppiksella. hehhe :DD. Joo ja taas meni rahaa! Mutta ku mua jäi niin kovasti kaivertamaan että mitä sielä loppu pääs olis voinu olla :s ja olihan sielä kaikkea :). Mä oon just niitä ihmisiä jotka ei astu kaupasta ulos ennen ku on kattonu joka ikisen rievun ja nurkan. Joittenki mielestä se on ehkä ärsyttävää, mutta hei, mä harvoin lähden mistää tyhjin  käsin ;). eikä lähe muuten shoppailukaverikaa jos se on musta kiinni!
Olin siis kirpparilla pikkusiskon ja Lauran kans, ja kukaa ei kyllä jääny tyhjin käsin. Varsinkaa Laura!
Parin tunnin jälkeen suunnattiin Lauran kans nokkamme kohti Seinäjoen uimahallia! Joo tiedän, uskokaa tai älkää (siis ne jotka tuntee mut henkilökohtasesti) mä oikeesti oon ollu liikkumas! Oon liikkunu siis viimeks ylästeella ja uimas ollu viimeks melki kaks vuotta sitte Italias. Oli ihan kiva pärskytellä ja lillua pitkästä aikaa se pari tuntia :). Kaikin puolin mukava päivä takana, ja voin kertoa että oon ihan vaan pikkkasen poikki. Nyt asukuvaa ja ostokset ja sitte pötköttelemään ja idolssin ääreen.
Ps. Muistakaa äänestää meidän ihana Tiina jatkoon! :)

Kengät, sukat, sukkahousut ja body H&M,
Shortsit äitin vanhat, itsetuunatut,
Vyö vanha,
Toppi eilinen kirpparilöytö (leikkasin siitä hihat irti tänään),
Body ketju GT,
Korvikset Glitter.
 Nestemäinen huulipuna, 1e
 Lindexin musta paita, 3.5e
 Onlyn farkkushortsit (näitäki ajattelin vähä tuunata), 1e
Kappahlin verkkokoristeiset legginssit, 2e
 Leftiessin paksu neule, 3e
Nahka-niittivyö, 1e



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti