perjantai 23. maaliskuuta 2012

perjanttttaai

Anteeks jälleen tää mun hiljaiselo! Mulla ei vaan yksinkertasesti oo ollu aikaa, ja silloin ku sitä olis ollu niin oon ollu niin väsyksis ja poikki etten vaan oo millää jaksanu ilmotella teille kuulumisia :s. Meillä alko koulus juhlapuku jakso nyt niin että tehdään vaan niitä, ja mä teen pikkusiskolle rippimekon. Saan sen luultavasti jo maanantaina valmiiks, joten mulle jää pari viikkoa aikaa tehdä omia juttuja :D. taisin valita vähä liian helpon mallin siihen mekkoon...
No mutta nyt asukuvaa muutaman päivän takaa, ja sitte suunnataan Jeren kans nokkamme kohti Seinäjoen yöelämää auton kyydissä!
Ja perskeles ku menee hermo tähän ku tää ei oikeen meinaa ladata noita kuvia ja pitäis ostaa lisää kuvatilaa ja plaa plaa -__-'. Siks vaan yks kuva!
Sukat, sukkahousut, neule, jakku ja laukku H&M,
Shortsit kirpparilta, itsetuunatut,
Hapsupaita isseen vanha, itsetuunattu,
Korvikset Glitter.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti