lauantai 24. maaliskuuta 2012

My lovely laceshorts

Oltiin tänään äitin ja pikkusiskon kans metsästämäs pikkusiskolle rippikenkiä, tuloksetta.
Vaikka kenkiä ei löytynytkään, ei ollu ihan turha reissu silti. Sain nimittäin vihdoinki ne mun ihanimmista ihanimmat pitsishortsit!! Oon ettiny sellasia kissojen ja koirien kans, ja aina ne on ollu joko liian kalliita mun budjetille, tai sitte ei oo enää ollu kokoja. No nyt sitten omistan sellaiset ja oon aivan maailmasta onnellisin! Ja ei ollu edes paha hinta; 12.95e H&M:n lasten osastolta!
Sielä oli kyllä kaikkia muitaki ihania pitsihärpäkkeitä, kuten pitsi-bikertakki, pitsimekko, pitsikoristeltuja haalareita, erilaisia pitsiliivejä.... ah ihanaa. Ehkä mä sitte meen hakemaan ne kaikki ku on rahatilanne vähä paremmas mallis =).
Niin ja kiitos mammalle ku sponssas mulle ne shortsit! ü
Jere ei tykänny näistä. Sen mielestä nää näyttää ihan mummopöksyiltä :DD
Sukat, sukkahousut, laukku ja body H&M,
Shortsit, vyö ja korvikset äitin vanhoja,
Toppi GT kirppikseltä,
Käsirengas Glitter.

Nyt siivoomaan oma huone, se on niinku atomipommin jäljiltä! Hyvät viikonloput kaikille =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti